Friday, January 28, 2011

Ipar yang terlampau

Hari ni aku rase down giler. Tahap kesedaran diri yg paling maksima aku rasekan. ye aku cume ade SPM je. So? Dah tu ko pikir ko ade degree ko hebat? memang ko hebat sampai boleh dapat sekeping kertas yg kalau aku koyak2 tu terus hilang kehensemannye.

Aku terngelamun mase ko caci maki aku sbb aku x hingin nak dengar. Aku nampak mcm ade skrin besar kat depan mata aku ngah tayang klip aku membelasah ko dengan kayu golf yg ko beli tapi buat perhiasan aje tuh. tiba-tiba terpancut darah dari luka yg aku kelar guna parang yg ntah dari mana muncul aku xtau. aku tikam perut ko berkali-kali sampai terburai segala isinya. Aku puas!!!

Aku dengar ade org tengking2 panggil nama aku. sedangkan aku tengah tersengih tanda puas. tak habis lagi membebel..aku tak tahan aku blah sambil hempas pintu. tombol tercabut pedulikkan! aku ade SPM je tapi aku bekerja la setan. walaupun sebagai despatch je tapi aku keje la bingai. hasil titik peluh aku merempit sana sini tulah aku mampu beli ferari merah tu ko paham!

ko ape ade? kayu golf tu je? wei pg la carik keje xyah susahkan org lain dah bungol oiiiii. hari-hari pau bini kau xde rase malu ke? Malu dowh nk ngaku ko tu ade kaitan dengan keluarga aku! Buncit makan duit bini boooooo malu sial. kalau memang aku x reti ckp atau naip bahase omputeh bukan masalah ko. perli-perli aku ingt aku x paham ke? aku paham la bungol

please go and die. buleh ke?

1 comment:

Miss bubblehead said...

sound jelah!!!!!
aku plk yg geram heheh