Friday, January 21, 2011

Awek Terlampau

Hari ni hari Jumaat. Aku bangun lambat..so?
Aku terus makan roti canai yg ade atas meja makan "ade gak diorg tinggalkan aku breakfast ea?" Ni kire lunch terus jelah. "aku gosok gigi tak tadi?" Blasah jelah!

Teringat hal semalam buat aku rase menyampah tak hengat! Nasib baik la akhirnye ko datang jugak. datang tapi muke cam taik watpe? setan ah. Kalau tak ikhlas baik tak payah la bungol. bile aku tanye ko cakap xde ape..ko okey..tapi tgk muke.......ahhhh macam ko pakai sepender ketat je muke..tersiksa batin ke? huh! semalam tak puas kot? xde kaitan ngn aku okey..ko yg mmg bungol.

Tengah lepak minum2 boleh pulak datang segerombolan awek duduk meja depan. Mengilai mcm hantu kak limah! Aku perhati je..

" tgk2 ape! nk ngorat la tuh...."

terkezuut aku ngah sedap2 skodeng spender kaler ape yg awek tudung biru tu pakai membe dia sound plak...potong stim betul la.                
 "tgk2 kitorang apehal"                  
aku kena sound lagi...kemain genster awek2 skang ni eh?

"saje tgk awek tudung biru tu pakai sepender kaler ape hari ni?"
 Jujur je aku jawap. aku kesah ape haha
awek free hair mengerbang sebijik macam hantu kak limah tensi..konon nak pertahankan maruah kawan die yg bertudung tapi berbaju singkat tu jerit "woi gatal lah kau ni tgk org punye sepender!"

aku jawap senang je " orang dah tunjuk kenape plak xpayah tengok? lain kali kalau xnak bagi tengok..pakai la baju kurung ke...jubah ke..."

2 comments:

eszol raar said...

true story ke ni?

gua pnah bwat

tp x pnah plak sound sampai 18sx cam lu

Anonymous said...

Kalau reti cakap baik-baik mesti xde jadik camni hahah